Logisz B.V.

Introductiecampagne

Daas Baksteen

Ter introductie van de nieuwe website en mobiele applicatie van Daas Baksteen heeft Logisz een introductiecampagne opgezet. Voor de campagne heeft Logisz onder andere een aansprekende flyer en e-mailing ontwikkeld.


Kijk verder met Daas Baksteen

Samen met Daas Baksteen hebben wij een concept ontwikkeld met het thema ‘Kijk verder met Daas Baksteen’. Dit thema draagt de visie van de organisatie uit. Als familiebedrijf weet Daas Baksteen als geen ander dat het belangrijk is om naar de toekomst te kijken en continu te innoveren en verbeteren. Dit komt terug in alle communicatie-uitingen van de introductiecampagne.

 

communicatie-uitingen

Logisz heeft ter ondersteuning van de campagne aansprekende communicatie-uitingen ontworpen, zoals een flyer, een e-mailing en een landingspagina. Daarnaast is er een social media template opgezet en een banner ontworpen voor in de e-mailhandtekening van de medewerkers.


Google Cardboard

In lijn met het thema heeft Logisz een innovatief introductiegeschenk bedacht. Klanten van Daas Baksteen ontvingen een Google Cardboard bedrukt in Daas Baksteen stijl. Met de Google Cardboard kan een smartphone in een handomdraai worden omgebouwd tot virtual reality-bril.

Introductiecampagne
  • DaasBaksteen_flyer
  • DaasBaksteen_socialmedia
  • DaasBaksteen_nieuwsbrief

WIN EEN VR-BRIL!

Om de websitebezoekers te motiveren om een review achter te laten over de nieuwe website en mobiele applicatie heeft Logisz ook een winactie opgezet. Deelnemers konden een Carl Zeiss ONE Plus VR Bril winnen.


Vragen over dit project?

 

 

Logisz anders

Om de website van Logisz goed te laten functioneren, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent. Ga verder

Beste bezoeker

 

Welkom op de website van Logisz.

 

Verouderde browser

 

Doordat u gebruik maakt van een verouderde browser, loopt u niet alleen een beveiligingsrisico maar kunt u ook geen gebruik maken van de meeste functionaliteiten in onze website.

 

Een update naar Firefox, Google Chrome of de nieuwste Internet Explorer word aangeraden.